Ettevõtte Uber läbiviidavad autonoomse juhtimisega autode testid ei suutnud ootusi õigustada. Testides osalevad mudelid Volvo XC90 ja Ford Fusion ei ole veel võimelised liiklema juhi vahelesegamiseta, lisaks ei ole spetsialistid veel suutnud seadistada läbijooksu näidu korrektset tööd erakorraliste situatsioonideta.
Liiklemise ajal orienteeruvad isejuhtivad Uberi autod esivaate kaamerate, lidarite ja GPS-navigaatori andmete järgi. Nende andurite info töötlemiseks kasutatakse spetsiaalselt väljatöötatud tarkvara, mille korrektsest tööst oleneb automaatsete autode liiklemine avariiolukordade tekitamiseta.
Aruande andmed fikseerisid, et testitavate mudelite läbijooks moodustas ligi 8 tuhat kilomeetrit nädalas. Märtsis läbis 43 isejuhtivat autot 32,8 tuhat kilomeetrit. Salongis viibivad juhid, kes kontrollisid süsteemide tööd, pidid juhtimise enda peale võtma iga 1,2 km tagant.
Märtsi teise nädala jooksul õnnestus isejuhtivatel autodel läbida vahejuhtumiteta 315 km, see näit suurenes võrreldes testide algusajaga. Uberi spetsialistide määratluse järgi tähendab vahejuhtum olukorda, kus auto töösse on vajalik inimfaktori sekkumine selleks, et vältida jalakäijale otsa sõitmist, avariiolukorra või olukorra, mille tagajärgede kõrvaldamise maksumus ületab 5 tuhat dollarit, tekitamist. Isejuhtivate autode liiklusreeglite rikkumiseta läbitav vahemaa moodustas märtsis 3 km.
Ettevõte Ford kavatseb alustada neljanda taseme autonoomse juhtimisega autode loomist, jättes kolmanda taseme vahele. Seda põhjendatakse sellega, et kolmanda taseme mudelites on vajalik järjepidev juhi kontroll programmi töö üle, neljanda taseme autod aga seda ei vaja.